Eksyilin eilisen nettisurffiorgian tiimoilta Nelly.com:n. Miten olen mahtanut välttää tuon tähän asti? Heti uuden suhteen innoittamana pistin tilausta vetämään. Tilauksen sisältö alla.

Kuten kuvasta näkyy olen blogini hyvin lukenut ja vaikutteita saanut, vaikka hieman "iäkkäämpi" olenkin - wet lookit ovat matkalla myös minun luokseni. Nuo kaksi tunikaa hieman epäilyttää kun olivat one size, kritallipallosta kun katson näen, että eivät minun päälläni ihan noiden kuvien tapaisesti hulmua.

Sinänsä hupaisaa muuten, että olen vastustanut henkeen ja vereen kiilakorkokenkiä niin kauan kuin muistan. Yksiäkään sellaisia kiilakorkoja ei ole tullut vastaan, jotka silmissäni näyttäisivät jalkaanlaiton arvoisilta. Mutta kappas, mitäpä ostoskoriini Nellystä kliksahti.

Leopardilaukku näyttää jotenkin väärään paikkaan eksyneeltä?

Loppuun vielä yksi sana: oikoluku. Tässäkin pätkässä piilotteli tusinan verran "oho hupsis jäi kirjain välistä" erheitä. Ja ne puuttuvat pilkut ja pisteet pötkölausehirviöissä =)!!